Događaji

Copywriting i digitalni marketing - moćni alati za vašu profesionalnu budućnost

Copywriting i digitalni marketing - moćni alati za vašu profesionalnu budućnost

Centar za obuke INTERA Tehnološkog Parka Mostar organizira dvodnevni trening „Copywriting i digitalni marketing - moćni alati za vašu profesionalnu budućnost“ koji će se održati 23. i 24. veljače 2018. godine u INTERA Tehnološkom Parku, učionica CODE (2. kat).
Postoji dobar razlog zašto su digital marketing menadžeri copywriteri u poduzećima širom svijeta plaćeni i preko 90 000 dolara godišnje. Digitalni marketing i SEO copywriting su u temelju poslovanja razvijenih društava, ali i u budućnosti poslovanja naših krajeva. Počnite na vrijeme i budite dio te priče. Na seminaru digitalni marketing i copywriting, naučit ćete kreirati i voditi online kampanje, koristiti specifične prednosti marketinga na digitalnim medijima, upravljati društvenim medijima u promotivne svrhe te pisati promotivne tekstove optimizirane za tražilice. 
Copywriting – moć pravog teksta                   
Jeste li se ikada pitali zašto neki sadržaji iskoče prije drugih kada u Google ukucate pojam koji vas zanima? Odgovor je u dobrom SEO copywritingu. SEO znači optimizacija za tražilice (search engine optimization) i upravo je dobar SEO copywriting razlog zašto neke promotivne tekstove pročitaju desetine tisuća ljudi, a neki završe na petoj strani Google tražilice sa desetak čitanja. 
Copywriting je pisanje marketinških tekstova koji promoviraju gotovo svaki proizvod ili uslugu na planeti, uključujući i ljude i njihove ideje. Riječ je o posebnom obliku propagandne komunikacije usmjerenom na glavni kanal informiranja i prodaje današnjice – Internet. Da bi jedan tekst, u moru sadržaja postigao svoj cilj, on mora biti savršeno usmjeren. Upravo za to služe copywriteri – stručnjaci koji kreiraju sadržaj za web stranice, reklamne tekstove, promotivne e-mailove, reklame na društvenim mrežama, tekstove za kataloge i brošure, priopćenja i brojne druge. 
Digitalni marketing – ključni prodajni alat za digitalno doba
Vrijeme billboarda je prošlo. U suvremenom svijetu, mobitel koji je u svačijem džepu i laptop na kojem provodimo vrijeme su najmoćniji prostori za reklamu. Glavno pitanje je kako doći do ekrana potencijalnih klijenata i prikazati im sadržaj koji će ih zainteresirati i angažirati. To je posao digital marketing menadžera. 
Naučite kako koristiti društvene mreže kao moćne marketinške alate kroz prepoznavanje i ciljanje budućih mušterija za vaš proizvod ili uslugu. Naučite kako kreirati prepoznatljiv online brend. Seminar će vam omogućiti da ovladate potrebnim vještinama za pripremu i provedbu digitalne strategije te plasiranje kvalitetnog sadržaja na pravom mjestu. 
Digitalni marketing je ključna komponenta svih suvremenih marketinških strategija. Zato su oni koji vladaju vještinama digital marketing menadžera traženi od strane poslodavaca širom svijeta. 
Kome je seminar namijenjen?
Seminar je namijenjen zaposlenima u prodaji i marketingu, menadžerima malih i srednjih poduzeća i organizacija iz javnog i privatnog sektora, sadašnjim i budućim freelancerima te svima koji žele steći i poboljšati prodajne i marketinške vještine i znanja. Ako nemate predznanje, ne brinite. Ovaj ''entry level'' seminar je prilagođen za one koji tek ulaze u svijet digitalnog marketinga i copywritinga.    
Bez obzira na količinu sredstava na raspolaganju za oglašavanje, kroz korištenje niza besplatnih internet alata, naučit ćete kako da se vaš proizvod istakne u odnosu na druge, pojavi ispred drugih na tražilicama i zainteresira ciljanu publiku. Također, ukoliko ste freelancer, steći ćete znanja koja ćete moći ponuditi brojnim stranim i domaćim poduzećima.   
Kakva znanja ćete steći?
Nakon dovršetka seminara, moći ćete osmisliti i voditi marketinšku kampanju putem digitalnih medija i društvenih mreža te znati kako napisati tekst koji će jamčiti da upravo vaš sadržaj bude primijećen prije drugih. 
Kako se to radi? Tajne djelovanja ključnih riječi uklopljenih u atraktivan marketinški tekst zajedno s kampanjom osmišljenom da vaš sadržaj promovira putem društvenih mreža i Google-a su ključ uspješnog suvremenog poslovanja. 
Što vam je potrebno za seminar?
Samo tipkovnica i puno dobre energije.
Kotizacija
Kotizacija po sudioniku iznosi 250,00 KM s uključenim PDV-om.
U cijenu je uključeno:
  • Stručna predavanja predavača;
  • Materijali koji pokrivaju trening;
  • Popis sudionika seminara s podacima za daljnje kontakte;
  • Certifikat;
  • Ručak, kava i piće za vrijeme pauze;
Kako se prijaviti?
Prijavni obrazac moguće je pronaći na linku, a više informacija dobiti na prijave@intera.ba.