Događaji

Copywriting – pisanje teksta koji prodaje

Copywriting – pisanje teksta koji prodaje

Razlog zašto su copywriteri među najtraženijim zanimanjima digitalnog svijeta je u tome što oni vladaju vještinom pisanja tekstova koji od čitatelja prave klijenta, a klijenta vode prema kupnji. Mnogi su u stanju napisati tekst, ali napisati tekst koji će prodati ili promovirati proizvod ili uslugu mogu samo stručnjaci. Copywriteri su stručnjaci koji znaju odabrati prave riječi koje će ostvariti marketinški cilj.       
Kako bi svim zainteresiranima omogućila priliku za usavršavanje u ovom području, INTERA Tehnološki Park kroz svoj Centar za obuke organizira interaktivni trening „Copywriting – pisanje teksta koji prodaje“ koji će se održati 18. i 19. svibnja 2018. godine.  Na ovom treningu unaprijedit ćete svoje vještine pisanja marketinških tekstova i naučiti pisati optimizirano za tražilice. Korištenjem odabranih copywriting tehnika, naučit ćete kako da se vaš proizvod istakne u mnoštvu internetske ponude, pojavi ispred drugih na Google pretraživaču i zainteresira ciljanu publiku. Također, ukoliko ste freelancer, steći ćete znanja koja ćete moći ponuditi brojnim stranim i domaćim poduzećima.   
Kome je trening namijenjen?
Trening je namijenjen zaposlenima u prodaji i marketingu, menadžerima malih i srednjih poduzeća i organizacija iz javnog i privatnog sektora, sadašnjim i budućim freelancerima te svima koji žele poboljšati vještinu i znanje pisanja marketinških tekstova u najširem smislu. Trening je prilagođen onima koji vladaju osnovama marketinškog pisanja i žele podići svoj rad na višu razinu.    
Kakva znanja ćete steći?
U digitalnom dobu svi znaju pisati. No, nakon dovršetka treninga, moći ćete napisati tekst koji će jamčiti da upravo vaš sadržaj bude primijećen prije drugih. Kad kažemo tekst, mislimo na sadržaj web stranica, promotivne materijale, slogane, promotivne članke, marketinške e-mailove i sve oblike sklapanja riječi u cjelinu koja prodaje. 
Naglasak treninga je stavljen na SEO copywriting. Tajne djelovanja ključnih riječi uklopljenih u atraktivan marketinški tekst su ključ podizanja organskog prometa web stranice, ali i ostvarivanja boljeg CPC omjera kod plaćenih kampanja. 
SEO copywriting je u temelju biznisa razvijenih društava, ali i u budućnosti poslovanja naših krajeva. Počnite na vrijeme i budite dio te priče!
Kotizacija
Kotizacija po sudioniku iznosi 250,00 KM + PDV.
U cijenu je uključeno:
  • Stručna predavanja predavača;
  • Materijali koji pokrivaju trening;
  • Popis sudionika treninga s podacima za daljnje kontakte;
  • Certifikat;
  • Ručak, kava i piće za vrijeme pauze;
Kako se prijaviti?
Broj sudionika je ograničen, a prijaviti se možete na linku
Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati na prijave@intera.ba.