Novosti

Digitalni marketing – ključni prodajni alat za digitalno doba

Digitalni marketing je ključna komponenta svih suvremenih marketinških strategija. Stručnjaci za digitalni marketing znaju trikove kojima njihov proizvod osvaja željeno tržište. To je razlog zašto su oni, koji vladaju suvremenim alatima digitalnog marketinga traženi od strane poslodavaca diljem svijeta. 
Savladati osnovne alate i tehnike je relativno lako, no znati kako ih primijeniti da bi došli do ciljane publike i ostvarili prodaju s minimalnim uloženim sredstvima je ono što čini stručnjaka za digitalni marketing. Upravo to znanje u konačnici čini razliku između poslova koji prosperiraju od onih koji propadaju.      
Pristup tom znanju omogućuje INTERA Tehnološki Park u svom Centru za obuke kroz koji organizira interaktivni trening „Digitalni marketing - ključni prodajni alat za digitalno doba“ koji će se održati 01. i 02. lipnja 2018. godine.  Na ovom treningu, naučit ćete istražiti tržište, kreirati, voditi i pratiti online kampanje, koristiti specifične prednosti marketinga na digitalnim medijima te upravljati društvenim medijima u promotivne svrhe. Naglasak je stavljen na Google AdWords kampanje, AdWords Keyword planner, Facebook i Instagram marketing, Facebook Pixel, retargeting i email marketing. No, sve to je samo dio vještina koje će Vam pomoći da izdvojite svoj proizvod ili uslugu iz mora drugih i dođete do klijenata u natrpanom tržištu.                     
Kome je trening namijenjen?
Trening je namijenjen zaposlenima u prodaji i marketingu, menadžerima malih i srednjih poduzeća i organizacija iz javnog i privatnog sektora, sadašnjim i budućim freelancerima, onima koji su pokrenuli svoj internet biznis te svima koji žele poboljšati prodajne i marketinške vještine i znanja. 
Kakva znanja ćete steći?
Nakon dovršetka treninga, moći ćete istražiti tržište, osmisliti, voditi i pratiti marketinšku kampanju putem digitalnih medija i društvenih mreža, koristeći Google AdWords, Facebook Pixel i niz drugih alata. 
Naučit ćete kako pravilno ciljati publiku i ostvariti najveću dobit od uloženih sredstava, ali i kako povećati organski promet i koristiti digitalne medije za besplatni marketing. 
Kotizacija
Kotizacija po sudioniku iznosi 250,00 KM + PDV.
U cijenu je uključeno:
  • Stručna predavanja predavača;
  • Materijali koji pokrivaju trening;
  • Popis sudionika treninga s podacima za daljnje kontakte;
  • Certifikat;
  • Ručak, kava i piće za vrijeme pauze;
Kako se prijaviti?
Broj sudionika je ograničen, a prijaviti se možete na linku
Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati na prijave@intera.ba.