Novosti

Digitalni marketing – vještine reklamiranja u digitalnom dobu

Digital marketing manageri spadaju među najtraženija zanimanja u suvremenom poslovnom svijetu. Osmišljavanje, kreiranje i vođenje online kampanja putem Google Adsa, Facebook i Instagram oglasa te marketinga na društvenim mrežama, osnova su suvremenog poslovanja. 
Stručnjaci za digitalni marketing znaju kako plasirati proizvod pred pravu publiku, nadmašiti konkurenciju i osvojiti tržište. To je razlog zašto su oni koji vladaju suvremenim alatima digitalnog marketinga traženi od strane poslodavaca širom svijeta. 
Kako bi svojim klijentima omogućio znanja i vještine potrebne za suvremeno poslovanje, INTERA Tehnološki Park organizira trening „Digitalni marketing – vještine reklamiranja u digitalnom dobu“ koji će se održati u prostorijama INTERA TP-a u  petak, 26.10. i subotu, 27.10.2018. godine.
Na interaktivnom treningu, naučit ćete napredne tehnike kreiranja oglasa s naglaskom na Google Ads, Youtube, Tag manager i dinamičke oglase; Facebook i Instagram marketing, Facebook Pixel: targeting i remarketing. Savladat ćete napredne načine istraživanja konkurencije, identificiranja i ciljanja prave publike za proizvod koji prodajete. 
Posebna pozornost posvetit će se različitim načinima dovođenja organskog i plaćenog prometa do vašeg proizvoda, SEO alatima, influencer marketingu te pretvaranju svih digitalnih medija, reklamnih platformi i društvenih mreža u moćne marketinške alate. 
Kakva znanja ćete steći?
Nakon dovršetka treninga, moći ćete samostalno osmisliti, pokrenuti i voditi napredne marketinške kampanje putem platformi za oglašavanje (Google Ads, Facebook, Instagram marketing), digitalnih medija i društvenih mreža. Naučit ćete kako identificirati najbolju reklamnu platformu i odabrati najbolji način za ostvarenje vašeg marketinškog cilja.     
Naučit ćete kako pravilno ciljati publiku i pratiti je dok se čitatelji ne pretvore u kupce. Naučit ćete kako efikasno testirati i pratiti reklamne kampanje te ostvariti najveću dobit od uloženih sredstava, ali i kako povećati organski promet koristeći SEO i različite digitalne medije za besplatni marketing. 
Kome je trening namijenjen?
Trening je namijenjen zaposlenima u prodaji i marketingu, menadžerima malih i srednjih poduzeća i organizacija iz javnog i privatnog sektora, sadašnjim i budućim freelancerima, onima koji su pokrenuli svoj internet biznis te svima koji žele poboljšati prodajne i marketinške vještine i znanja. 
Na treningu će se obrađivati napredne tehnike digitalnog marketinga. Osnovna marketinška znanja, prethodno iskustvo u reklamnim kampanjama te poznavanje engleskog jezika su poželjni. Ali ne i nužni – trening je koncipiran na način da se svi koji dođu mogu snaći i priključiti.        
Što je potrebno za sudjelovanje na treningu?
Želja za napredovanjem, koncentracija za rad te puno dobre energije!  I - brza reakcija, obzirom da je broj mjesta ograničen. Prijavite se na vrijeme!      
Kotizacija
Kotizacija po sudioniku iznosi 250,00 KM + PDV.
U cijenu je uključeno:
  • Stručna predavanja predavača;
  • Materijali koji pokrivaju trening;
  • Popis sudionika treninga s podacima za daljnje kontakte;
  • Certifikat;
  • Ručak, kava i piće za vrijeme pauze;
Kako se prijaviti?
Broj sudionika je ograničen, a prijaviti se možete na linku.
Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati na prijave@intera.ba.