Novosti

INTERA TP organizira niz obuka za jačanje IT sektora

Važnost IT sektora za svjetsko gospodarstvo gotovo je nepotrebno dodatno naglašavati. Taj brzorastući sektor sve važniju ulogu igra i u Bosni i Hercegovini, a broj poduzeća, koja se primarno bave razvojem software-a, raste iz dana u dan. Lokalna IT scena sve je jača, a potraga za kvalitetnim zaposlenicima sve je češća.
Kroz projekt CODE, financiran iz Interreg IPA CBC Programme HR-BA-ME 2014-2020 i sredstvima Federalnog ministarstva razvoja, poduzetništva i obrta, INTERA Tehnološki Park će do kraja godine organizirati niz besplatnih jednodnevnih i višednevnih obuka namijenjenih postojećim i budućim zaposlenicima lokalnih IT poduzeća s ciljem dodatnog jačanja ovog sektora. Teme, pomno izabrane u suradnji s lokalnim poduzećima, obradit će vodeći domaći i inozemni stručnjaci koji će kroz praktične radionice svoja znanja i vještine nesebično prenijeti polaznicima.
Dvije trodnevne radionice iz područja Java Script Framework-a i UI/UX Design-a omogućit će pojedincima, koji svoju karijeru žele graditi u ovom sektoru, stjecanje osnovnih znanja iz ovih područja stvarajući preduvjete za njihova buduća zaposlenja. Nezanemarujući važnost soft skills-a za razvoj karijere mladih ljudi, INTERA TP će organizirati i dodatnu jednodnevnu obuku namijenjenu budućim zaposlenicima u IT sektoru kako bi stekli vještine ključne za pravilno ponašanje na radnom mjestu. INTERA Tehnološki Park poziva sve zainteresirane da prate službene stranice kako bi se pravovremeno prijavili na željene obuke.
Pojedinci s nešto više iskustva, inače postojeći zaposlenici lokalnih IT poduzeća, svoje će vještine moći usavršavati kroz napredne trodnevne obuke Software Architecture & Programming Standards i DevOps, ali i kroz dvodnevnu radionicu iz područja umjetne inteligencije.
Organizacija ovih obuka ujedno je i jedna od posljednjih aktivnosti projekta CODE koji je INTERA Tehnološki Park zajedno s partnerima iz Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Hrvatske implementirao u posljednjih gotovo 30 mjeseci.