Analitičari, računovođe, menadžeri, revizori, financijski kontrolori i mnogi drugi svakodnevno na svom radnom mjestu izrađuju različite proračune i vrše analize kojima žele unaprijediti poslovanje svog poduzeća. Čak i oni, čiji posao nije izravno vezan uz financijske analize, nerijetko pripremaju različita izvješća ili kreiraju jednostavnije baze podataka. Svi oni svoj posao ne mogu zamisliti bez Microsoft Excel-a, software-a koji već više od 30 godina olakšava organizaciju i obradu podataka.
Poznavati i koristiti Microsoft Excel danas se smatra osnovama informatičke pismenosti, ali ovaj software nudi daleko više od jednostavnih funkcija poput zbrajanja ili računanja prosjeka. Izvrstan je alat na osnovu čijih se analiza mogu kvalitetno donijeti pravilne odluke, a korištenje njegovih naprednih funkcija prosječnog zaposlenika pretvara u efikasnog izvršitelja zadataka.
Svjestan značaja korištenja ovog software-a za suvremeno poslovanje, INTERA Tehnološki Park organizira drugi ciklus obuke „Excel – alat za razvoj Vašeg poslovanja“ kako bi svojim klijentima omogućio pristup znanjima koja će im značajno olakšati obavljanje svakodnevnih zadataka na radnom mjestu. Planirani termin početka obuke je u svibnju 2019. godine.
Kakva znanja ćete steći?
Tijekom četiri tjedna i ukupno 24 sata obuke, polaznici će naučiti kako primijeniti napredne mogućnosti oblikovanja, kako koristiti funkcije povezane s logičkim, statističkim, financijskim i matematičkim operacijama, kako kreirati grafikone i napredno ih oblikovati te kako provjeriti valjanost podataka i povećati produktivnost. Uz vrhunske stručnjake polaznici će kroz praktičan rad primjenjivati oblikovanje, koristiti funkcije i formule, izrađivati grafikone, praviti analize, vrednovati i nadzirati podatke, poboljšati produktivnost te naučiti sve trikove praćenja, pregledavanja i zaštite radnih listova.
Kome je trening namijenjen?
Trening je namijenjen svima onima koji se svakodnevno ili povremeno susreću s korištenjem proračunskih tablica, onima koji vrše različite analize podataka ili kreiraju izvješća. Bilo da rade u odjelu računovodstva, bilo da se bave prodajom ili da u nekom drugom odjelu upravljaju velikom količinom podataka, na ovoj će obuci steći znanja i vještine koje će im olakšati obavljanje njihovog posla.
Kotizacija
Kotizacija po sudioniku iznosi 350,00 KM + PDV.
U cijenu je uključeno:
Kako se prijaviti?
Broj sudionika je ograničen, a prijaviti se možete na linku.
Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati na prijave@intera.ba.