U srijedu, 27.7.2016. godine u prostorijama INTERA Tehnološkog Parka održan je trening na temu digitalnog marketinga pod pokroviteljstvom USAID-a, u okviru projekta Partnership for Innovation.
Dugogodišnje iskustvo iz područja ove, sve popularnije vrste marketinga, sa sudionicima je podijelila Ivona Jurilj, Country Manager agencije Degordian u Bosni i Hercegovini. Tijekom 8 sati treninga sudionicima su predstavljene tehnike digitalnog marketinga kroz koncpete poslovanja orijentirane prema kupcima te sve veća uloga širokog spektra društvenih mreža u ciljanom plasiranju relevantnog sadržaja.
Na kraju treninga, sudionici su imali priliku na praktičnom primjeru primijeniti sve ono što su naučili toga dana. Treningu je prisustvovao 21 predstavnik iz 9 poduzeća, stanara INTERA Tehnološkog Parka.
O korisnosti ovog treninga svjedoče brojni pozitivni komentari sudionika koji će, ne sumnjamo, na osnovu usvojenih vještina dodatno poboljšati svoje poslovanje, poglavito kada je riječ o marketinškim aktivnostima kojima će osvojiti željene ciljne skupine.
„Trening o digitalnom marketingu koristan je za svakog poduzetnika, budući da u današnjem svijetu digitalnih komunikacijskih kanala svatko od nas želi poslati određenu, zanimljivu poruka na mrežama kako bismo došli do publike. Pomno prateći Ivonine riječi, shvatili smo osnove popularnih društvenih mreža, načine oglašavanja na njima te kroz par praktičnih primjera i kreiranje vlastite digitalne marketinške kampanje naučili kako isto i primijeniti na vlastiti brand.“, rekla je Dijana Perić, sudionica treninga i direktorica Dream Studia.
Sudionici treninga, ali i ostali stanari INTERA Tehnološkog Parka imaju priliku dodatno proširiti stečeno znanje na 1:1 konzultacijama s Ivonom Jurilj u četvrtak, 28.7. i petak, 29.7.2016. godine.