logo_interalogo_interalogo_interalogo_intera
  • O NAMA
  • NOVOSTI
  • PROJEKTI
  • USLUGE
    • Training HUB
      • CNC
      • IT edukacije
      • Poslovne edukacije
      • Autodesk Trening Centar
    • Poslovno okruženje
      • Uredi
      • Dvorane
      • IT učionice
    • Poslovni inkubator
    • Coworking prostor
    • iLab
    • Moja praksa
  • KONTAKT
Hrvatski
  • Engleski
✕

Pregled godišnjih aktivnosti na RTIT projektu 


Dana 18. ožujka 2025. godine Gospodarska komora Budimpešte bila je domaćin sastanka na kojem se analizirao pregled aktivnosti u prvoj godini RTIT projekta. Sastanak je okupio predstavnike svih 13 partnerskih organizacija RTIT projekta, Upravljačkog tijela/Zajedničkog tajništva (MA/JS) te Nacionalne kontakt točke Programa za dunavsku regiju iz Crne Gore i Mađarske. 

Pregled uspješne godine 

Sastanak je započeo pozdravnim govorom predstavnika Programa za dunavsku regiju, koji su predstavili proces pregleda godišnjeg izvješća o aktivnostima, naglašavajući njegove ciljeve i metodologije. 

IPC Tehnopolis, vodeći partner projekta, predstavio je presjek aktivnosti projekta s naglaskom na dosadašnji napredak, strategije upravljanja i suradnju među partnerima. Istaknuto je da je prva godina provedbe projekta bila izuzetno uspješna, bez značajnih kašnjenja ili izazova. 

Ključna postignuća unutar strateških ciljeva 

Na sastanku su predstavljeni postignuti rezultati u okviru svakog strateškog cilja (SO): 

  • SO1: “PLAN!” – Vođen od Bayern Innovative partnera, koji je obuhvatio segment planiranja, s naglaskom na strukturirane okvire i pripremne aktivnosti koje su postavile temelje za sljedeće faze. 
  • SO2: “Field-test!” – IPC Tehnopolis, vodeći partner za SO2, predstavio je ažurirane informacije o razvoju akcijskog plana koji je trenutačno u tijeku te objasnio da će pilot-akcije biti realizirane u idućem razdoblju. 
  • SO3: “Sustain!” – CCIS, vodeći partner za SO3, dao je kratak uvid u planirane aktivnosti, s obzirom na to da je većina aktivnosti unutar SO3 predviđena za tekuću godinu i iduće faze projekta. 

Komunikacija i financijski aspekti 

U ime INTERA Tehnološkog Parka, koji je voditelj komunikacija u okviru RTIT projekta, projekt menadžerica Mateja Arapović predstavila je presjek komunikacijske strategije projekta, naglašavajući angažman partnera i vidljivost projekta. 

Posebna sesija bila je posvećena financijskim aspektima projekta, pri čemu je IPC Tehnopolis vodio rasprave o korištenju proračuna, procesima izvještavanja i planiranoj potrošnji za iduća razdoblja. 

Sljedeće aktivnosti  

Sastanak je zaključen otvorenom raspravom pod vodstvom MA/JS-a, pružajući partnerima priliku da postave pitanja i razgovaraju o sljedećim koracima. Posebna pozornost posvećena je predstojećim aktivnostima u tekućoj projektnoj godini, s naglaskom na provedbu pilot-akcija. 

Ovaj sastanak je potvrdio uspjeh RTIT projekta u njegovoj prvoj godini, predstavljajući značajnu prekretnicu u ostvarivanju planiranih ciljeva. Suradnja među partnerima i proaktivan pristup postavili su snažne temelje za nastavak napretka u idućim fazama projekta. 

Projekt je sufinanciran sredstvima Europske unije kroz Interreg program za Dunavsku regiju.

25. 04. 2025.

Povezane vijesti

15. October 2025.

Započela Cross Border Coworking Conference 2025: Boka kotorska u znaku suradnje, inovacija i europskih vrijednosti


Saznaj više
14. October 2025.

Upišite 29. ciklus CNC programera u Mostaru – Prijave otvorene!


Saznaj više
14. October 2025.

Regionalni #GameDev Hackathon 2025 službeno je završen


Saznaj više

INTERA Tehnološki Park, Mostar

Bišće Polje bb, 88000 Mostar

Korisni linkovi

Code Hub
CROWN
Digital Nomads Herzegovina
Mentorska platforma

Radno vrijeme

Ponedjeljak – Petak:

08:00 – 16:00

 

Kontakt podaci

Telefon: +387 36 327 972

E-mail: info@intera.ba

© 2021 INTERA Tehnološki Park Mostar. Sva autorska prava na sadržaj su zadržana.