logo_interalogo_interalogo_interalogo_intera
  • O NAMA
  • NOVOSTI
  • PROJEKTI
  • USLUGE
    • Training HUB
      • CNC
      • IT edukacije
      • Poslovne edukacije
      • Autodesk Trening Centar
    • Poslovno okruženje
      • Uredi
      • Dvorane
      • IT učionice
    • Poslovni inkubator
    • Coworking prostor
    • iLab
    • Moja praksa
  • KONTAKT
Hrvatski
  • Engleski
✕

Pregled godišnjih aktivnosti na RTIT projektu 


Dana 18. ožujka 2025. godine Gospodarska komora Budimpešte bila je domaćin sastanka na kojem se analizirao pregled aktivnosti u prvoj godini RTIT projekta. Sastanak je okupio predstavnike svih 13 partnerskih organizacija RTIT projekta, Upravljačkog tijela/Zajedničkog tajništva (MA/JS) te Nacionalne kontakt točke Programa za dunavsku regiju iz Crne Gore i Mađarske. 

Pregled uspješne godine 

Sastanak je započeo pozdravnim govorom predstavnika Programa za dunavsku regiju, koji su predstavili proces pregleda godišnjeg izvješća o aktivnostima, naglašavajući njegove ciljeve i metodologije. 

IPC Tehnopolis, vodeći partner projekta, predstavio je presjek aktivnosti projekta s naglaskom na dosadašnji napredak, strategije upravljanja i suradnju među partnerima. Istaknuto je da je prva godina provedbe projekta bila izuzetno uspješna, bez značajnih kašnjenja ili izazova. 

Ključna postignuća unutar strateških ciljeva 

Na sastanku su predstavljeni postignuti rezultati u okviru svakog strateškog cilja (SO): 

  • SO1: “PLAN!” – Vođen od Bayern Innovative partnera, koji je obuhvatio segment planiranja, s naglaskom na strukturirane okvire i pripremne aktivnosti koje su postavile temelje za sljedeće faze. 
  • SO2: “Field-test!” – IPC Tehnopolis, vodeći partner za SO2, predstavio je ažurirane informacije o razvoju akcijskog plana koji je trenutačno u tijeku te objasnio da će pilot-akcije biti realizirane u idućem razdoblju. 
  • SO3: “Sustain!” – CCIS, vodeći partner za SO3, dao je kratak uvid u planirane aktivnosti, s obzirom na to da je većina aktivnosti unutar SO3 predviđena za tekuću godinu i iduće faze projekta. 

Komunikacija i financijski aspekti 

U ime INTERA Tehnološkog Parka, koji je voditelj komunikacija u okviru RTIT projekta, projekt menadžerica Mateja Arapović predstavila je presjek komunikacijske strategije projekta, naglašavajući angažman partnera i vidljivost projekta. 

Posebna sesija bila je posvećena financijskim aspektima projekta, pri čemu je IPC Tehnopolis vodio rasprave o korištenju proračuna, procesima izvještavanja i planiranoj potrošnji za iduća razdoblja. 

Sljedeće aktivnosti  

Sastanak je zaključen otvorenom raspravom pod vodstvom MA/JS-a, pružajući partnerima priliku da postave pitanja i razgovaraju o sljedećim koracima. Posebna pozornost posvećena je predstojećim aktivnostima u tekućoj projektnoj godini, s naglaskom na provedbu pilot-akcija. 

Ovaj sastanak je potvrdio uspjeh RTIT projekta u njegovoj prvoj godini, predstavljajući značajnu prekretnicu u ostvarivanju planiranih ciljeva. Suradnja među partnerima i proaktivan pristup postavili su snažne temelje za nastavak napretka u idućim fazama projekta. 

Projekt je sufinanciran sredstvima Europske unije kroz Interreg program za Dunavsku regiju.

25. 04. 2025.

Povezane vijesti

26. September 2025.

Herceg Novi domaćin regionalne konferencije digitalnih nomada uz podršku Europske unije


Saznaj više
22. September 2025.

INTERA Tehnološki Park zapošljava direktora!


Saznaj više
22. September 2025.

Otvorene prijave za AutoCAD obuku u INTERA Tehnološkom Parku


Saznaj više

INTERA Tehnološki Park, Mostar

Bišće Polje bb, 88000 Mostar

Korisni linkovi

Code Hub
CROWN
Digital Nomads Herzegovina
Mentorska platforma

Radno vrijeme

Ponedjeljak – Petak:

08:00 – 16:00

 

Kontakt podaci

Telefon: +387 36 327 972

E-mail: info@intera.ba

© 2021 INTERA Tehnološki Park Mostar. Sva autorska prava na sadržaj su zadržana.