U četvrtak, 13. lipnja 2024. u Code Hubu u Mostaru održan je seminar pod nazivom “Ekosistem gaming industrije i kako ga podržati”. Ovaj događaj ponudio je modele potpore za gaming industriju i konkretne preporuke za funkcioniranje gaming industrije (gamedev), te prikaz rada developera u oblasti razvoja i proizvodnje videoigara.
Seminar je bio bogat raznovrsnim temama i zanimljivim predavanjima. Josipa Bencek, jedna od glavnih govornica, osvrnula se na nekoliko ključnih aspekata gaming industrije. Pružila je detaljan pregled najnovijih trendova koji oblikuju industriju, uključujući tehnološke inovacije i promjene u preferencijama igrača. Govorila je o glavnim problemima s kojima se suočavaju developeri i tvrtke, te predložila praktična rješenja. Također, naglasila je važnost dobre organizacije i učinkovitog upravljanja timovima za uspjeh u gamedevu.
Sudionici su imali priliku pogledati video “Upoznaj Game Development” Kristijana Benceka, koji je pružio praktičan uvid u proces razvoja videoigara.
Darko Majersky obradio je temu “Razumijevanje ciklusa razvoja videoigara / GDD (Game Design Document)”, ističući važnost dobro dokumentiranog dizajna za uspješan razvoj igara, dok je Amir Denjo govorio o suočavanju s tržišnom konkurencijom, pružajući sudionicima strategije za opstajanje i napredovanje u visoko konkurentnom tržištu videoigara.
Kroz interaktivne prezentacije, sudionici su imali priliku sudjelovati u diskusijama i razmjeni ideja, što je dodatno obogatilo njihovo iskustvo. Događaj je također pružio vrijedne uvide i preporuke za sve zainteresirane za gaming industriju, te omogućio umrežavanje i povezivanje s istomišljenicima.
Događaj su organizirali INTERA Tehnološki Park Mostar, Razvojna agencija SIMORA Sisak, Inkubator PISMO Novska i Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
14. 6. 2024.