DIGITALNI MARKETING
U dinamičnom svijetu digitalnog marketinga, vještine upravljanja kampanjama, kreiranja sadržaja, SEO optimizacije i digitalnog oglašavanja ključne su za uspjeh svakog poslovanja.
U INTERA Tehnološkom Parku čeka te obuka digitalnog marketinga koja počinje 3. 10. 2025. i traje 60 školskih sati.
Program digitalnog marketinga prilagođen je početnicima i svima koji žele unaprijediti svoje digitalne vještine. Nakon završetka obuke, polaznici dobivaju certifikat, a znanje stječu uživo u INTERA Tehnološkom Parku, u dinamičnom i interaktivnom okruženju koje potiče kreativnost i profesionalni razvoj.
Prilika za sufinanciranje
Grad Mostar osigurava sufinanciranje za nezaposlene (80% popusta) i zaposlene (60% popusta) polaznike sa prebivalištem u Mostaru. Za ostvariavanje subvencije prijavite se putem prijavnog obrasca. Broj mjesta je ograničen stoga osigurajte svoje na vrijeme!
Ovdje preuzmite čitav Plan i program Digitalni marketing

trajanje obuke
60 sati
cijena obuke
na upit
broj polaznika
maksimalno 15
Prijavite se na obuku
Ukoliko želite sudjelovati na Digitalnom marketingu, kontaktirajte nas putem jednostavnog prijavnog obrasca.

PREDAVAČ
Izv. prof. dr. sc. Sandra Jelčić
Sandra je izvanredna profesorica na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru s preko 20 godina iskustva kao predavač i istraživač marketinške teorije i prakse. U svom radu i predavanjima naglašava inovativnost, kreativnost, cjeloživotno učenje te socijalnu inteligenciju kao preduvjete osobnog i poslovnog uspjeha.

PREDAVAČ
Mišo Mlakić
Mišo Mlakić je u digitalnom svijetu poznat kao Digitalni Spartanac - brand koji je pokrenuo 2018. Već više od dvanaest godina bavi se digitalnim marketingom. Suosnivač je 3 start-up kompanije i konzultant u više tvrtki. Specijalizirao se za oglašavanje na društvenim mrežama, posebno Facebook i Instagram oglašavanje. Kroz radionice, online edukacije i konzultacije pomaže poduzetnicima, freelancerima i timovima da postave uspješne strategije za online oglašavanje.

PREDAVAČ
Zdravko Jakiša
Zdravko Jakiša je stručnjak za digitalni marketing, PR i storytelling s više od deset godina iskustva u medijima. Osnivač je Rubik agencije, prve full-service digitalne agencije u Čapljini, gdje s timom kreira sadržaj koji privlači pažnju i donosi rezultate. Radio je s brendovima poput Gorenja, Dysona i Renault/Guma M, a njegove kampanje i video materijali ostvarili su stotine tisuća organskih pregleda.
Pokretač je Marketing & Business Meetupa u Čapljini, strastveni kreator priča i odbojkaški sudac – jer i u sportu i u marketingu ključni su strategija, preciznost i pravovremene odluke.
Prijavite se na obuku
Ukoliko želite sudjelovati na Digitalnom marketingu, kontaktirajte nas putem jednostavnog prijavnog obrasca.