Akademija Digitalnog Marketinga
U Training Hubu INTERA Tehnološkog Parka polaznici imaju priliku biti dijelom prve cjelovite Akademije digitalnog marketinga.
Plan i program obuke
Kroz 84 sata polaznici stječu cjelokupna znanja i vještine za pravilno i uspješno korištenje alata i tehnika digitalnog marketinga.
Vodeći stručnjaci na polju digitalnog marketinga obučavaju polaznike za set marketinških alata i tehnika poput Google Ads-a, Facebook i Instagram oglašavanja, Facebook Pixela, remarketinga, Copywritinga, SEO-a, naprednog istraživanja ključnih riječi, korištenja baza podataka u poslovanju, e-mail marketinga, te PR-a i odnosa s medijima.
trajanje obuke
84 sata
cijena obuke
na upit
broj polaznika
Maksimalno 12
Prijavite se na obuku
Ukoliko želite sudjelovati na nekoj od naših obuka, kontaktirajte nas putem jednostavnog prijavnog obrasca.
USKORO!
PREDAVAČ
Adi Đukić
Adi Đukić je jedan od regionalnih pionira Google Ads-a i stručnjak za digitalni marketing s preko 10 godina iskustva i 500+ realiziranih projekata. Osnivač je Agencije WEB Studio. Izradom web stranica počeo se baviti 2006., nakon čega je došlo na red internet oglašavanje. Prvu Google Adwords kampanju kreirao je prije 10 godina, a nedugo nakon toga startao je s oglašavanjem preko Facebook-a. Potvrda kvalitete njegovog rada stigla je već 2012. od Google-a za Agenciju koja je postavila najveći broj Google AdWords kampanja u BiH. Danas je savjetnik za razvoj strategije online nastupa. Njegove sjajne ideje iz sfere digitalnog marketinga prepoznale su brojne tvrtke na lokalnom i stranom tržištu, posebice bh. poduzetnici u inozemstvu. Adi je i certificirani EBRD konzultant u sferi internet marketinga za mala i srednja poduzeća.
PREDAVAČ
Ivan Vidović
Ivan Vidović je stručnjak za PR i marketing s preko 15 godina iskustva u sferi digitalnog oglašavanja, odnosa s javnošću i prodaje. Tijekom karijere surađivao je s preko 2000 oglašivača, marketing i PR agencija te organizacija i institucija iz BiH. Bogata praktična iskustva na tržištu online medija trenutno primjenjuje na Nova BH televiziji i portalu ba.n1info.com gdje radi kao "digital sales manager". Svoju ulogu u PR-u vidi kao sponu između PR službi i redakcije. Tvrdi da na tržištu ne postoji mnogo osoba koje su pročitale više loših priopćenja od njega samog. Po prirodi đavolji advokat, svojim analitičkim pristupom i savjetima svakodnevno pomaže klijentima kako bi ostvarili što bolje rezultate i dosegli ciljeve pomoću online oglašavanja i komuniciranja s javnošću.