Akademija Digitalnog Marketinga

U Training Hubu INTERA Tehnološkog Parka polaznici imaju priliku biti dijelom prve cjelovite Akademije digitalnog marketinga.


Plan i program obuke

Kroz 84 sata polaznici stječu cjelokupna znanja i vještine za pravilno i uspješno korištenje alata i tehnika digitalnog marketinga.

Vodeći stručnjaci na polju digitalnog marketinga obučavaju polaznike za set marketinških alata i tehnika poput Google Ads-a, Facebook i Instagram oglašavanja, Facebook Pixela, remarketinga, Copywritinga, SEO-a, naprednog istraživanja ključnih riječi, korištenja baza podataka u poslovanju, e-mail marketinga, te PR-a i odnosa s medijima.

Prijavite se na obuku

Ukoliko želite sudjelovati na nekoj od naših obuka, kontaktirajte nas putem jednostavnog prijavnog obrasca.

 

USKORO!
PREDAVAČ

Adi Đukić

Adi Đukić je jedan od regionalnih pionira Google Ads-a i stručnjak za digitalni marketing s preko 10 godina iskustva i 500+ realiziranih projekata. Osnivač je Agencije WEB Studio. Izradom web stranica počeo se baviti 2006., nakon čega je došlo na red internet oglašavanje. Prvu Google Adwords kampanju kreirao je prije 10 godina, a nedugo nakon toga startao je s oglašavanjem preko Facebook-a. Potvrda kvalitete njegovog rada stigla je već 2012. od Google-a za Agenciju koja je postavila najveći broj Google AdWords kampanja u BiH. Danas je savjetnik za razvoj strategije online nastupa. Njegove sjajne ideje iz sfere digitalnog marketinga prepoznale su brojne tvrtke na lokalnom i stranom tržištu, posebice bh. poduzetnici u inozemstvu. Adi je i certificirani EBRD konzultant u sferi internet marketinga za mala i srednja poduzeća.

PREDAVAČ

Ivan Vidović

Ivan Vidović je stručnjak za PR i marketing s preko 15 godina iskustva u sferi digitalnog oglašavanja, odnosa s javnošću i prodaje. Tijekom karijere surađivao je s preko 2000 oglašivača, marketing i PR agencija te organizacija i institucija iz BiH. Bogata praktična iskustva na tržištu online medija trenutno primjenjuje na Nova BH televiziji i portalu ba.n1info.com gdje radi kao "digital sales manager". Svoju ulogu u PR-u vidi kao sponu između PR službi i redakcije. Tvrdi da na tržištu ne postoji mnogo osoba koje su pročitale više loših priopćenja od njega samog. Po prirodi đavolji advokat, svojim analitičkim pristupom i savjetima svakodnevno pomaže klijentima kako bi ostvarili što bolje rezultate i dosegli ciljeve pomoću online oglašavanja i komuniciranja s javnošću.

Polaznici o nama

  • Prethodnih godina sam učestvovao na mnogim obukama, ali od svih, najviše se ističe Digital Marketing Masterclass. Ono što krasi ovu obuku je savršena kombinacija teorije i prakse. Dok se mnoge obuke fokusiraju isključivo na teoretsko znanje, na Digital Marketing Masterclass imali smo priliku to probati i praktično. Nakon završenog kursa osjećam se spremno i sigurno da uplovim u svijet SEO-a i Storytellinga.
    Rijad Gosto
    polaznik obuke Digital Marketing Masterclass
  • Obuku "Grafički dizajn" u INTERA Tehnološkom Parku, upisala sam kako bih nadogradila svoje znanje iz srednje škole. Još od prije upoznata s kvalitetom i načinom rada, kada se organiziraju razne obuke u istom, odlučila sam upisati "Grafički dizajn" i proširiti znanje u praktičnom i teorijskom dijelu. Predavači su s višegodišnjim iskustvom i zasigurno, nama polaznicima, olakšavaju i pomažu prilikom predavanja i samog praktičnog rada. Svaki susret donosi novi izazov za nas, kako na predavanju, tako i privatno kod kuće. Kroz par obuka naučila sam više nego u četiri godine grafičkog dizajna u srednjoj školi. Dok je u školi naglasak bio na teorijskom dijelu, na obuci je naglasak na praktičnom, stoga zasigurno mogu naučiti i nadograditi svoje dosadašnje znanje na ovim susretima.

    Andrea Perić
    polaznica obuke Grafički dizajn
  • Prvu obuku u INTERA TP-u sam pohađala prije 6 godina, još za vrijeme studiranja i od tada sam stalni gost. :) Preporučujem svima INTERA TP jer su mi obuke, seminari i konferencije pružile znanja i vještine koje fakultetsko obrazovanje nije te sam na osnovu toga imala mogućnost konkuriranja pri traženju prvog posla. Smatram da je potrebno stalno unapređivati se, stoga i danas povremeno pohađam obuke koje mi mogu pomoći u poslu. Jedna od njih je i Digital Marketing Masterclass koja me posebno oduševila. Preporučujem ju svima koji se bave marketingom ili žele početi!

    Tina Milićević
    polaznica obuke Digital Marketing Masterclass
  • Priliku za sticanje znanja na području UX/UI dizajna sam pronašla u INTERA TP-u. Rad s iskusnim predavačima se sastojao od teorijskog dijela nastave, detaljne analize problema, skiciranja te praktičnih zadataka u radnom okruženju i rezultirao je inovativnim idejama koje je moguće realizirati da bismo pospješili korisničko snalaženje na web stranici ili na mobilnoj aplikaciji. Mnoštvo opcija smo sveli na jednostavnu upotrebu te kreirali rješenja koja imaju svrhu u praksi. Obuka je spojila interakciju i vizualni dizajn u cjelinu. INTERA TP idealno spaja mlade ljude i njihove ideje sa stručnjacima te konstantnim edukacijama doprinosi razvoju poduzetništva za mlade, čini ih konkurentnijim na tržištu rada, omogućuje poznanstva i prva radna iskustva! Preporučujem svima koji su u potrazi za usavršavanjem, da se prijave na edukacije.

    Samra Količić
    polaznica obuke UX/UI
  • Upravo sam završio tečaj grafičkog dizajna po programu kojeg je organizirala INTERA Tehnološki Park. Radna atmosfera je jako pozitivna i opuštena. Mentor Edin Junuzović je iznimno stručna i strpljiva osoba koja olakšava učenje i održavanje edukacije. Kroz edukaciju smo prošli programe: Photoshopa, Adobe Illustratora te InDesign –a. Po završetku obuke niste prepušteni sami sebi. Sa predavačem i zaposlenima sam dalje u stalnom kontaktu I slobodno im se mogu obratiti ukoliko naiđem na komplikovanije zadatke.

    Darko Pivić
    polaznik obuke Grafički dizajn